Monday, August 12, 2019


10 September 2019
 Pengerusi MPPWP BTR Tn Azman Abidin dan Pengarah Pendidikan WP Pn Maznah melawat "Murid Cicir" dan membawa mereka kembali ke sekolah dlm usaha Menjejak Murid Cicir di sekitar Parlimen BTR.
Murid cicir ini dikesan di PPR Sri Kota BTR dan akn di sekolahkan semula di bawah bantuan Pej Parlimen BTR ,Kementerian Pendidikan,Baitulmal,Yayasan Wilayah serta Jab Kebajikan Masyarakat dlm usaha membantu pelajar meneruskan pelajaranya.





24 Ogos 2019

"MAJLIS MAKAN MALAM ASPIRASI PENDIDIKAN" Parlimen Bandar Tun Razak
Program bertujuan mengutip dana bagi Tabung Pendidikan Parlimen Bandar Tun Razak.

Idea bersama Yayasan Gerbang Bandar Tun Razak dan Ahli Parlimen Bandar Tun Razak bertujuan membantu sekolah2 di dlm Parlimen BTR dan mewujudkan Tabung Pendidikan Parlimen BTR .
Sebanyak 8 Sek telah dipilih utk diberi bantuan dan 2 pelajar telah memerima biasiswa khas masing2 RM24,000 dan RM27,000 utk melanjutkan pelajaran dari dana yg telah berjaya dikumpul.
Tk kepada penyumbang.





8 September 2019
Pengerusi MPPWP BTR Tn Azman Abidin di program Edaran Barangan Memasak Percuma di Jln Jujur BTR @ Kg Kongo.Sbyk 450 pek barangan dapur diedarkan kepada penduduk setempat.




7 September 2019
Pengerusi MPPWP BTR Tn Azman Abidin hadir ke Majlis Pelancaran FIT KOMUNITI BTR " KILL THE KILOS ." Program anjuran bersama MPP BTR dengan DBKL dan Pemadam




5 September 2019
YB Timb Ment Pengangkutan @ MP P124 BTR sempat meluangkan masa bersama Pengerusi MPPWP BTR Tn Azman Abidin menziarahi anak kpd Pn Sara @ jentera PRU 14 yg mengidap penyakit kanser.Semoga semua urusanya dipermudahkan Allah SWT.



31 Ogos2019
YB Ahli Parlimen @ MP P124 BTR serta Pengerusi MPPWP BTR Tn Azman Abidin meninjau Prog Kempen Derma Darah sempena Ambang Merdeka bertempat di Stadium Bolasepak Cheras KL.



23 Ogos 2019

Malam ini mendapat taklimat daripada konsultan yang menguruskan projek MRT2 yang melalui kawasan Sungai Besi dan sekitarnya. Taklimat serta maklum balas mengenai kemudahan dan sosial impak kepada penduduk sekiranya projek MRT2 selesai pembinaannya 3 tahun lagi.







14 Ogos 2019
Tragis kebakaran d Taman Ikan Emas 2 , Cheras pg ini. 
Melibatkan 12 buah rumah keseluruhannya . YB sempat melawat dan membuat bantuan awal





Selamat Menyambut Aidil Adha.
Aktiviti Sempena Sambutan Majlis Qurban disekitar Bandar Tun Razak





No comments:

Post a Comment